SELAMAT DATANG

TERIMA KASIH DIUCAPKAN KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG SAYA

Thursday, June 18, 2009

BERKENAAN AIR-SIRI 5

Alami dunia perbezaan air BIO AURA

Nikmati sepenuhnya daripada makanan, minuman & zat tambahan
—————————————————————————-
Dengan air BIO AURA, anda bukan hanya minum air yang dengan jelas terasa manis, lebih asli, halus dan licin. Makanan dan minuman yang disediakan dengan air BIO AURA juga mempunyai rasa yang lebih sedap kerana rasanya yang asli menyebabkan ianya menonjol. Kerana air Hexagon lebih mudah diserap, tubuh anda juga mudah menerima lebih khasiat daripada makanan yang anda makan dan zat tambahan yang anda ambil..

Buah-buahan & sayur-sayuran
———————————–
Rendam buah-buahan dan sayur-sayuran di dalam air BIO AURA untuk 20-30 minit sebelum mengambilnya, memasak atau menyimpannya di dalam peti sejuk. Air BIO AURA membasmi racun dan sisa kimia. Buah-buahan dan sayur-sayuran rasa lebih manis dan rangup dan kekal segar walaupun lebih dari seminggu di dalam peti sejuk.

Daging
———
Untuk jadikan daging lebih air dan lembut, cuma rendamkan di dalam air BIO AURA selama 10-15 minit sebelum memasak atau menyejuk beku. Nikmati daging yang lebih berjus dan kental, penuh rasa dan manis. Daging itu juga boleh mengekalkan kesegarannya dan warna selepas dibekukan.

Ikan & makanan laut
————————
Ikan dan makanan laut akan kurang bau hanyir dan kekal segar apabila direndam di dalam air BIO AURA

Makanan Tambahan
———————–
Air BIO AURA membantu anda memaksimakan faedah yang anda terima daripada makanan tambahan anda dengan memastikan vitamin-vitamin, galian, herba dan lain-lain khasiat anda ambil dihantar ke sel-sel anda dan digunakan sepenuhnya secara optimal oleh badan anda. Air BIO AURA adalah baik untuk dicampurkan ke minuman kanak-kanak!

Dapatkan sepenuhnya daripada badan anda.
—————————————————
Lemah, sakit badan, sakit kepala, migrain, sembelit, alahan, kekejangan, bengkak, keletihan dan tekanan, semuanya dikenal pasti akan hilang dengan meminum banyak air yang sihat dan bagus.

Dalam tempoh hanya satu minggu atau dua, ramai pengguna melaporkan peningkatan tenaga dan deria, pergerakan usus yang lancar, bebas daripada kesakitan dan kekejangan dan kelegaan daripada berbagai jenis penyakit.!

Bolehkah Air Mengubati?

Dr. Frereydon Batmanghelidj, pengasas Pertubuhan Perubatan Mudah dan penulis untuk “Your Body’s Many Cries For Water” menganjurkan hidrat yang sempurna untuk menghalang atau menyembuh semua yang berikut: sakit sendi; alahan; asma; sakit belakang; kanser; sembelit; sindrom radang usus; masalah buang air kecil; kegemukan; sakit kepala; pedih hati; diabetes, tekanan darah tinggi, tekanan perasaan; sakit jantung; kolesterol tinggi; gangguan haid; ketegangan dan tertekan.

Dapatkan sebaiknya daripada rupa anda, kulit, rambut & kuku yang sihat
————————————————————————————-
Sifat-sifat bertenaga, subur dan membersih dari air BIO AURA merangsang pertumbuhan, memulih dan memperbaharui sel-sel, dimana ianya memberi keuntungan pada penampilan anda. Dalam beberapa minggu, rambut dan kuku akan sihat bersinar dan kulit anda akan lebih muda dan berseri-seri.

Meminum air BIO AURA akan memulihkan kulit anda daripada dalam, anda juga boleh mencuci muka anda dengannya. Perubahan dramatik menjadi berbaloi dengan penjagaan tambahan. Air BIO AURA membantu kulit berseri-seri, sihat dan suatu wajah yang cantik bersih..

Merapi tubuh
Walau kekeringan yang kecil akan melambatkan metabolisma anda dan menyebabkan pedih kelaparan. Air BIO AURA menghidrat tubuh anda, memperbaiki pembuangan sisa dan dan mengurangkan penahanan air. Kadar metabolik anda meningkat dan ini membantu ia membakar lebihan lemak. Ia adalah air yang sesuai untuk mereka yang gagal dalam menentang kehadiran lemak. Jika anda mahukan tubuh yang langsing dan menarik, minum lebih air!

Dapatkan yang terbaik daripada segalanya!
Haiwan peliharaan yang sihat. Ikan anda berenang dengan penuh bertenaga dan membesar dengan cantik sekali di dalam air BIO AURA. Ia juga baik untuk diminum oleh kucing, anjing, hamster, arnab, atau sebarang haiwan peliharaan yang anda miliki. Memandikan haiwan peliharaan anda dengan air BIO AURA akan membantu mengurangkan bau badan dan meningkatkan kesihatan, lapisan berkilauan..

Tumbuhan Yang Lebih Sihat
——————————–
Jika anda selalu menyirami mereka dengan BIO AURA, tumbuhan anda akan bergetar dan sihat dan menikmati pertumbuhan yang kaya. Ianya juga boleh menyegarkan semula tumbuhan yang layu.

Bunga yang kekal lama
—————————
Samada ianya di dalam pasu atau dipotong, air BIO AURA akan membantu bunga kekal berkembang untuk tempoh yang lama. Sesuai untuk penjual bunga!.

No comments:

Post a Comment