SELAMAT DATANG

TERIMA KASIH DIUCAPKAN KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG SAYA

Thursday, June 18, 2009

BERKENAAN AIR-SIRI 4

BIO AURA Mengembalikan Kebaikan Air Hidup Asli

Hanya beberapa orang berpeluang menikmati kelompok air asli, segar dan bertenaga daripada sungai semula jadi dan kolam yang sejuk. Manusia telah mencemari dan merendahkan gred hampir kesemua bekalan semula jadi di dunia ini.

Mujur, terdapat satu lagi cara!

Sistem Air Berstruktur Tenaga Tinggi dimana ianya berdasarkan kajian ekstensif air boleh menghidupkan kembali air anda!

Air PENAPIS BIO AURA adalah:
———————–
Menyerap dengan mudah

Semakin kecil kelompok molekul, lebih mudah air meresapi sel-sel anda. Satu cara untuk mengukur saiz kelompok molekul ialah menggunakan Teknologi Getaran Magnetik Nuklear (NMR). Jika bacaan NMR rendah, ini bermakna kelompoknya juga kecil. Air Hexagon mempunyai bacaan NMR yang disahkan pada hanya 42.4Hz*. Air paip biasa, RO dan air yang telah disuling mempunyai bacaan diantara 128Hz manakala air mineral yang dibotolkan mempunyai diantara 90 dan 100Hz. *No. Laporan Universiti Kebangsaan Tsing Hua GMC 0203001 bertarikh 28 Mac 2002.


Anda boleh menguji kadar resapan anda sendiri. Cuba minum dua hingga tiga gelas air Hexagon dengan sekali teguk. Anda akan merasakan bahawa anda tidak akan merasa begitu senak atau loya kerana badan anda mampu menyerap dan menggunakan air dengan segera.

Bertenaga

Pengubah Tenaga EC3000 telah di pekkan dengan manik bio-seramik dimana memancarkan FIR (Cahaya Infra Merah Jauh), suatu bentuk gelombang elektromagnetik semulajadi, yang bergetar dan memberi tenaga kepada air, meniru seperti apa yang berlaku apabila mata air semulajadi menghempas batu dan kawasan magnetik semulajadi. Minum air BIO AURA memulihkan tenaga anda!

Melonjakkan Oksigen
————————
Air bertenaga menyerap dan menyimpan lebih oksigen. Air BIO AURA telah diuji di makmal dan ianya mengandungi 7-8ppm oksigen terlarut, berbanding air paip iaitu 3-4ppm. Ia dengan efektifnya meningkatkan bekalan oksigen dan mencergaskan sel-sel kita. Air yang kaya dengan oksigen adalah penjana yang bagus atau mengurangkan tekanan setiap kali, bila-bila masa sahaja!

SELEPAS SEMINGGU

Air BIO AURA -Ikan hidup dengan selesa di dalam air BIO AURA,
yang kaya dengan oksigen.

Air Suling -Ikan tidak boleh hidup di dalam air suling.

Manis & Subur
—————–
Anda pasti akan menyukai kemanisan semulajadi air BIO AURA. Kartrij mineral yang ekslusif menyemai air anda dengan mineral ionik dan terkesan yang baik untuk metabolisma sel dan kesuburan. Setiap gelas air Hexagon bernilai!

Lembut & pH yang Seimbang
———————————
Sistem mineral BIO AURA menjadikan airnya sedikit alkali untuk menyesuaikan imbangan pH semulajadi darah. Ini membantu untuk memerangi asid yang tidak sihat di dalam tubuh kita apabila kita tertekan atau apabila kita mengambil makanan bergoreng, diawet atau makanan yang diproses. Air BIO AURA kekal diantara pH7.2 dan 8.5 dan membantu sistem anda dalam keadaan imbangan yang sempurna.

Asli & Bersih
—————
Penapisan yang mudah tidak mampu menapis pencemaran air pada hari ini. BIO AURA menawarkan pelbagai lapisan penapisan untuk memastikan pembasmian sepenuhnya bahan yang tidak diingini. Sebarang bakteria atau micro-micro yang membahayakan di dalam air paip akan dihapuskan dan tidak akan berkembang dalam air yang sihat ini. Air BIO AURA sungguh bersih hinggakan anda tidak perlu mendidihkannya! Ini menjimatkan masa dan wang.

Perlindungan Anti-Oksida Semulajadi!
——————————————-
Rawatan BIO AURA memberikan air ciri-ciri anti-oksida yang penting. Ia mengandungi cas ion negatif dan mengandungi banyak elektron untuk membebaskan bahan tidak begitu membahayakan supaya mereka tidak mencuri elektron daripada sel-sel anda, yang menyebabkan penyahjanaan atau penuaan.

Air Hidup Yang Sihat
———————–
Dengan air BIO AURA, anda dengan tenang mengetahui bahawa anda dan keluarga anda menikmati air kristal asli dengan tiada sebarang toksin penyakit dan air yang mempunyai semua keistimewaan menambah hayat yang Alam semulajadi perlukan.

BIO AURA MEMBASMI

* Bakteria
* Virus-virus
* Parasit
* Kotoran
* Lumpur
* Karat
* Klorin
* Plumbum
* Kimia Organik
* Racun
* Racun Rumpai
* Produk Sampingan Perkilangan dan Bandar
* Nitrat daripada pembajaan atau pencemaran najis
* Trihalomethanes dan lain-lain bahan kimia berbahaya
* Polyaromatic hydracarbons

No comments:

Post a Comment