SELAMAT DATANG

TERIMA KASIH DIUCAPKAN KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG SAYA

Wednesday, April 29, 2009

testimoni 2

Jenis Masalah:
Mengalami kebas pada kaki kiri sehingga ke pinggang yang menyebabkan beliau tidak dapat bergerak & berjalan kecuali dengan bantuan kerusi roda atau tongkat (4 kaki). Selepas melalukan MRI sebanyak 2 kali akhirnya Doktor mengesahkan beliau mengalami ketumbuhan sebesar jerawat pada saraf tunjang (Spinal Cord Water Base Tumor) yang berada di bahagian belakang tulang beliau.


Usaha yang dilakukan:
Menjalankan pembedahan di Hospital Besar Ipoh oleh Pakar Neurologi pada 2hb Mei 2008 dengan risiko pembedahan 100% kematian (faktor usia) atau terpaksa menjalani kehidupan menggunakan kerusi roda sepanjang hayat.
Menerima nasihat anak beliau Pn Sharifah Hazlina Syed Musa supaya mengguna Penapis Air Bio Aura selepas pembedahan.


Hasilnya:
Keajaiban berlaku apabila pengunaaan sepenuhnya Penapis Air Bio Aura yang disarankan oleh anak beliau telah mengubah jangkaan Pakar Neurologi yang membuat pemeriksaan susulan selepas pembedahan, kini beliau mampu bergerak dari satu tempat ke satu tempat tanpa penggunaan kerusi roda.
Baru-baru ini beliau hadir bagi meraikan anak bongsu di Majlis Konvokesyen Universiti Malaya pada 08hb Ogos 2008 tanpa menggunakan kerusi roda.


Nama: Lutpiah Hj Abd Hamid
Umur: 61 tahun
Alamat: Kuala Kangsar, Perak

sebelum selepas

No comments:

Post a Comment